Γιαζίτσι: «Φίλοι του Ολυμπιακού, μου φερθήκατε πολύ καλά και απλά ήθελα να σας κάνω λίγο χαρούμενους» (video)
Το μήνυμα του Γιουσούφ Γιαζίτσι στον κόσμο του Ολυμπιακού μετά την οβίδα – νίκη κόντρα στον Αστέρα.
Ολα έδειχναν γκέλα, ομως ένας… κεραυνός του Γιουσούφ Γιαζίτσι άλλαξε τα πάντα και ο Ολυμπιακός νίκησε τον Αστέρα Τρίπολης στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Ο Τούρκος έστειλε το μήνυμά του στους φίλους της ομάδας, αναφέροντας πως τους αγαπά γιατί του φέρθηκαν πολύ καλά και πως ήθελε να τους κάνει χαρούμενους.
Δείτε το βίντεο:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
