ΠΑΕ ΑΕΚ: «Μια Ομάδα, Όλοι Μαζί»
Με αφορμή την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου στη Stoiximan Super League, η ΠΑΕ ΑΕΚ έστειλε ένα ξεχωριστό μήνυμα προς τους φιλάθλους της.
Η ΠΑΕ ΑΕΚ έκανε μία ιδιαίτερη ανάρτηση με αποδέκτες τους φιλάθλους της, εν όψει της νέας σεζόν στη Stoiximan Super League.
Αναλυτικά:
«Μια Ομάδα, Όλοι Μαζί
Με τη σέντρα του Πρωταθλήματος, η ΠΑΕ ΑΕΚ ανανεώνει τη δέσμευσή της:
Κάθε φίλαθλος, ανεξάρτητα από φύλο, ηλικία, καταγωγή ή δυνατότητες, έχει θέση στο γήπεδο.
Το ποδόσφαιρο είναι γιορτή για όλους.
Η φωνή μας ενώνεται ενάντια σε κάθε διάκριση και αποκλεισμό.
Η νέα χρονιά ξεκινά με πάθος, αλλά και με ευθύνη, να κρατήσουμε ζωντανό το δικαίωμα όλων να μοιράζονται τη χαρά του ποδοσφαίρου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
