Ολυμπιακός: Η αποστολή για το μεγάλο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό - Ποιοι έμειναν εκτός
Αυτή είναι η αποστολή του Ολυμπιακού για το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό. Δείτε τις επιλογές του Μεντιλίμπαρ.
Ηρθε η ώρα: ο Ολυμπιακός αφήνει πίσω την ισοπαλία με την Πάφο και κοιτάζει το πρώτο ντέρμπι της σεζόν, που είναι στη Λεωφόρο με τον Παναθηναϊκό!
Από την αποστολή, απουσιάζουν τρεις σημαντικοί ποδοσφαιριστές. Ο Γιάρεμτσουκ, που είναι καιρό τραυματίας, ο Μαρτίνς που έχασε το τελευταίο ματς και ο Ροντινέι, που απουσίασε και την προηγούμενη βδομάδα.
Οι ερυθρόλευκοι γνωστοποίησαν την αποστολή τους:
Πασχαλάκης, Τζολάκης, Ορτέγκα, Μπιανκόν, Πιρόλα, Καλογερόπουλος, Κοστίνια, Μάντσα, Ρέτσος, Μπρούνο, Νασιμέντο, Γκαρθία, Σιπιόνι, Τσικίνιο, Στρεφέτσα, Εσε, Ποντένσε, Πνευμονίδης, Καμπελά, Μουζακίτης, Γιαζιτσί, Ελ Καμπί, Ταρέμι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
