Μεγάλες διοργανώσεις: Το κρυφό χαρτί για τις στοιχηματικές εταιρίες!
Είναι λογικό τις ημέρες που υπάρχει δράση σε μεγάλες διοργανώσεις, η δραστηριότητα των παικτών να είναι αυξημένη.
Όσοι παρακολουθούν ποδόσφαιρο, μπάσκετ και γενικότερα τον αθλητισμό, ζουν και αναπνέουν για τις μεγάλες διοργανώσεις. Το Euro, το Μουντιάλ, το Champions League, ακόμα και οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι διοργανώσεις που ανεβάζουν το ενδιαφέρον και την αδρεναλίνη στα ύψη. Το ίδιο συμβαίνει και στο στοίχημα.
Οι στοιχηματικές εταιρίες γνωρίζουν πολύ καλά ότι αυτές οι στιγμές αποτελούν το απόλυτο «peak» της χρονιάς και παίζουν… το κρυφό τους χαρτί για να κερδίσουν την προσοχή των παικτών.
Οι μεγάλες διοργανώσεις είναι γιορτή για το στοίχημα
Είναι λογικό τις ημέρες που υπάρχει δράση σε μεγάλες διοργανώσεις, η δραστηριότητα των παικτών να είναι αυξημένη. Από casual «στοιχηματικούς» που ποντάρουν για να έχει πιο ενδιαφέρον το παιχνίδι, μέχρι πιο έμπειρους που αναζητούν ευκαιρίες. Όλοι βρίσκουν την αφορμή να δοκιμάσουν την τύχη. Οι στοιχηματικές εταιρίες, σε αυτή τη φάση, λανσάρουν ειδικές αγορές, έξτρα επιλογές και θεματικές προσφορές γύρω από τα μεγάλα ματς. Στην Ελλάδα, παραδοσιακά το Champions League και το Euro έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση και είναι οι διοργανώσεις που συγκεντρώνουν τα βλέμματα πάνω τους.
Το κρυφό μυστικό του live betting
Αν υπάρχει ένα στοιχείο που έχω φέρει τη νέα εποχή στο στοίχημα, αυτό είναι το live betting. Το στοίχημα σήμερα δεν ένα δελτίο πριν τη σέντρα, αλλά ένα παιχνίδι που εξελίσσεται λεπτό με λεπτό. Αυτός είναι ο λόγος που οι στοιχηματικές εταιρίες επενδύουν στο live στοίχημα. Με στατιστικά σε ζωντανό χρόνο, real-time αποδόσεις και ακόμη και ζωντανές μεταδόσεις αγώνων. Έτσι, ο παίκτης δεν βλέπει απλώς τον αγώνα, αλλά συμμετέχει ενεργά σε κάθε φάση. Αυτό το στοιχείο αποτελεί το απόλυτο «κρυφό χαρτί» τους, καθώς διατηρεί την προσοχή του παίκτη για μεγαλύτερο διάστημα στην πλατφόρμα.
Marketing και χορηγίες
Οι μεγάλες διοργανώσεις είναι και το ιδανικό σκηνικό για να ξεδιπλωθεί η δύναμη του marketing. Χορηγίες σε ομάδες, εμφανίσεις σε φανέλες, δυναμική παρουσία στα social media και τηλεοπτικά spots φτιάχνουν είναι το απόλυτο «όπλο» για τις στοιχηματιές εταιρίες ώστε να brandάρουν το προϊόν τους και να αποδείξουν στο κοινό την αξιοπιστία τους. Οι στοιχηματικές εταιρίες ξέρουν ότι η σύνδεση με μια μεγάλη διοργάνωση δεν προσελκύει απλά περισσότερα μάτια πάνω τους και κατ’ επέκταση θα φέρουν και περισσότερα μέλη στις ιστοσελίδες τους.
Ο παίκτης στο επίκεντρο
Πέρα από τις αποδόσεις και τις αγορές, οι στοιχηματικές έχουν επενδύσει πολύ τα τελευταία χρόνια στο να κάνουν τον παίκτη να νιώθει ότι βρίσκεται στο κέντρο της δράσης. Εξατομικευμένες ειδοποιήσεις, gamification μέσα από apps, στατιστικά στη στιγμή και ειδικές προωθητικές ενέργειες δίνουν στον χρήστη την αίσθηση ότι η πλατφόρμα «ζει» μαζί του τον αγώνα. Με λίγα λόγια, το στοίχημα γίνεται κομμάτι της αθλητικής εμπειρίας, όχι απλά ένα παράλληλο παιχνίδι.
Οι μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις δεν είναι απλώς γιορτή για τους φιλάθλους. Είναι και η στιγμή που οι στοιχηματικές εταιρίες φέρνουν στην επιφάνεια όλα τους τα όπλα: τεχνολογία, marketing και εμπειρία χρήστη. Το «κρυφό χαρτί» τους είναι η ικανότητα να μετατρέπουν τον θεατή σε ενεργό συμμετέχοντα, κάνοντας το στοίχημα κομμάτι της ίδιας της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Μεντιλίμπαρ: «Ο τίτλος του πρωταθλητή χειμώνα δεν σημαίνει τίποτα»
- Μήνυμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τον τραυματισμό του Τζίμα: «Μείνε δυνατός Στέφανε, είμαστε όλοι δίπλα σου»
- Ολυμπιακή Φλόγα: Ξεκίνησε από το Παναθηναϊκό Στάδιο το ταξίδι της για την Ιταλία
- Μπαφές: «Πάνω από όλα η ασφάλεια φιλάθλων και εργαζομένων, τα κυβικά νερού στην οροφή του ΣΕΦ ήταν ασύλληπτα»
- Σπανούλης: Η Μονακό «έτρεξε» με 125 κι έσπασε το ρεκόρ του Παναθηναϊκού!
