Μεντιλίμπαρ: «Kάναμε δώρο στον αντίπαλο δύο γκολ»
Διαβάστε όσα δήλωσε ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ στην κάμερα της NOVA μετά από το εκτός έδρας ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα
Ο ΠΑΟΚ δεν πτοήθηκε από το προβάδισμα του Ολυμπιακού στο πρώτο ημίχρονο, γύρισε το ματς και με ανατροπή πήρε τη νίκη 2-1 για την 6η αγωνιστική της Stoiximan Super League.
Ο τεχνικός των «ερυθρόλευκων», Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, μίλησε στην κάμερα της NOVA και στάθηκε στα πολλά λάθη που έκαναν οι παίκτες του.
Αναλυτικά όσα ανάφερε ο Μεντιλίμπαρ στην κάμερα της NOVA :
“Δεν θα αλλάξει κάτι, αυτό που δουλεύουμε πάντα. Σήμερα κάναμε δώρα στον αντίπαλο, θα πρέπει να δουλέψουμε κι άλλο. Σήμερα κάναμε δώρο στον αντίπαλο δύο γκολ. Δεν ήμασταν αποτελεσματικοί Η κούραση δεν έπαιξε καθόλου ρόλο και ο αντίπαλος είχε ευρωπαϊκό παιχνίδι και μάλιστα είχε μια μέρα ξεκούρασης παραπάνω”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
