Ολυμπιακός: Λίγα εισιτήρια διαθέσιμα για τα παιχνίδια με Ντουμπάι και Εφές
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός γνωστοποίησε πως λίγα εισιτήρια έχουν απομείνει για τους δύο επερχόμενους έντος έδρας αγώνες με Ντουμπάι και Αναντολού Εφές
Ο Ολυμπιακός υποδέχεται τη Παρασκευή (10/10, 21:15) τη Ντουμπάι στην έδρα του για την 3η αγωνιστική της Euroleague, με το ΣΕΦ να ανοίγει για πρώτη φορά τις πόρτες του φέτος.
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός μέσα από ανάρτηση της ενημέρωσε τους φιλάθλους, πως έχουν απομείνει λίγα εισιτήρια για τις 2 εντός έδρας αναμετρήσεις, μιας και ο Ολυμπιακός υποδέχεται την επόμενη εβδομάδα (14/10) και την Αναντολού Εφές για την 4η αγωνιστική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
