Ολυμπιακός: Η ομιλία Μπαρτζώκα στα αποδυτήρια μετά τη νίκη στο ντέρμπι και το σύνθημα για τα επόμενα
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας μίλησε στους παίκτες του στα αποδυτήρια μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού για τη Stoiximan GBL.
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας, μετά τη νίκη της ομάδας του επί του Παναθηναϊκού, θέλησε να συγχαρεί τους παίκτες του για την επιτυχία απέναντι σε μια ομάδα με τόσο ταλέντο, αλλά παράλληλα έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου ενόψει του αγώνα της Τρίτης (14/10, 21:15) κόντρα στην Εφές.
Αναλυτικά τι είπε στα αποδυτήρια ο Μπαρτζώκας:
“Συγχαρητήρια ήταν το πρώτο ντέρμπι της σεζόν. Αν και παίξαμε άσχημα στο πρώτο ημίχρονο, καταφέραμε να κερδίσουμε. Συγχαρητήρια σε όλους, μείναμε ενωμένοι και καταφέραμε να κερδίσουμε μια ομάδα όπως ο Παναθηναϊκος που έχει πολύ μεγάλα ταλέντα ειδικά στη θέση των γκαρντ.
Είναι πολύ σημαντική νίκη. Την Τρίτη έχουμε ένα πολύ κρίσιμο παιχνίδι στην έδρα μας. Πολλοί από εσάς έπαιξαν πολλά λεπτά και χρειάζεστε ξεκούραση, και πρέπει να προετοιμαστείτε για ακόμα ένα δύσκολο παιχνίδι την Τρίτη”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
