ΝΕΪΜΑΡ: «Μόνο το δικό μου Σ/Κ και του Ζούκεμπεργκ πήγε στραβά;»
Ο Βραζιλιάνος άσος σχολίασε με χιούμορ την «κατάρρευση» των social media, μία ημέρα μετά την ήττα της Παρί Σεν Ζερμέν από την Ρεν, συνδυάζοντας τις δύο «καταστροφές».
Ο Νεϊμάρ σχολίασε με χιουμοριστικό τρόπο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, που έμεινε… ζωντανό τη Δευτέρα (5/10), την ίδια ώρα που το Facebook και το Instagram είχαν «πέσει». Κι αυτό, μόλις λίγες ώρες μετά την ήττα της Παρί με 2-0 από την Ρεν την Κυριακή, όταν η ομάδα του απώλεσε το νικηφόρο σερί που διατηρούσε από την έναρξη της σεζόν στο πρωτάθλημα της La Liga.
«Μόνο το Σαββατοκύριακο του Ζούκερμπεργκ και το δικό μου έχουν πάει στραβά, ή και κάποιου άλλου;», έγραψε ο Βραζιλιάνος άσος, αναφερόμενος στον ιδρυτή του Facebook, Μαρκ Ζούκεμπεργκ.
Só o final de semana do zuck e o meu que deu ruim ou de mais alguém também? ??
— Neymar Jr (@neymarjr) October 4, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
