ΑΕΛ: Εξέδωσε ανακοίνωση κατά της διαιτησίας στο ημίχρονο της αναμέτρησης με τον Παναθηναϊκό
Η ΑΕΛ διαμαρτυρήθηκε μέσω ανακοίνωσης της στο ημίχρονο για την διαιτησία στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό.
Στο ημίχρονο της εντός έδρας αναμέτρησης με τον Παναθηναϊκό η ΑΕΛ εξέδωσε ανακοίνωση, για να διαμαρτυρηθεί για την διαιτησία του Άγγελου Ευαγγέλου.
Στην ανακοίνωση τους οι «βυσσινί» αναφέρονται προσωπικά και στον Λανουά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Το σερί των κακών διαιτησιών για την ΑΕΛ Novibet δυστυχώς συνεχίζεται…
Απαράδεκτος Ευαγγέλου με όσκαρ άθλιας διαιτησίας, δίνει τα ρέστα του υπέρ των φιλοξενουμένων.
Ο διαιτητής της σημερινής αναμέτρησης κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να κλέψει το παιχνίδι από την ΑΕΛ Novibet.
Επιτέλους ξυπνήστε κ. Λανουά!
Θα συνεχίσουμε να τον παρακολουθούμε και στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα και εφόσον χρειαστεί θα επανέλθουμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
