Παναθηναϊκός: Για ποιο λόγο έμεινε εκτός αρχικής ενδεκάδας ο Μπακασέτας
Ερωτηματικά προκάλεσε η επιλογή του Ράφα Μπενίτεθ.
Για καθαρά για λόγους συντήρησης και διαχείρισης έμεινε εκτός ενδεκάδας ο Τάσος Μπακασέτας, στο ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό για την 20ή αγωνιστική της Stoiximan Super League. Αυτό τουλάχιστον αναφέρει η ενημέρωση από πλευράς του Τριφυλλιού.
Ο έμπειρος μεσοεπιθετικός δεν αντιμετωπίζει ενοχλήσεις και είναι, αγωνιστικά, διαθέσιμος για την αναμέτρηση. Ωστόσο, διαπιστώθηκε ότι έβγαλε κόπωση, λόγω των σερί συμμετοχών που έχει καταγράψει. Έμεινε, έτσι, στον πάγκο και αν ο Ράφα Μπενίτεθ κρίνει ότι χρειάζεται να τον χρησιμοποιήσει στην εξέλιξη του ματς, θα γίνει.
Θυμίζουμε ότι μετά τον πρώτο ημιτελικό κόντρα στον ΠΑΟΚ ο Μπακασέτας ήταν αυτός που τα άκουσε στη Λεωφόρο από μερίδα οπαδών του Παναθηναϊκού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Θλίψη στο ελληνικό ποδόσφαιρο: Πέθανε ο Τάκης Γκώνιας
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Προβάρει τα ερυθρόλευκα ο Ζοέλ Ρόκα
- Γιάννης Κωνσταντέλιας: Σοκ, σταματάει από την Εθνική Ελλάδος
- ΠΑΟΚ Μεταγραφές: Αυτός είναι ο Αρίτζ Ελουστόντο που συμφώνησε κι έρχεται
- Σπουδαία μεταγραφή για την Καλαμάτα: Δικός της ο Άρνορ Σίγκουρντσον!
