Η Καλαμάτα εξασφάλισε αδειοδότηση για τη Super League

Τι αναφέρει η ανακοίνωση

Οριστικά τέλος μπήκε στο θέμα που έχει προκύψει με τον φάκελο αδειοδότητης της ΠΑΕ Καλαμάτας.

Με επίσημη ανακοίνωση της, η ΠΑΕ ενημέρωσε πως το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί διευθετήθηκε πλήρως, μετά από εξέταση του φακέλου από την αρμόδιο Επιτροπή Εφέσεων, και πλέον ο σύλλογος μπαίνει σε πλήρη φάση υλοποίησης του μεταγραφικού σχεδιασμού ενόψει της ιστορικής επιστροφής στα μεγάλα σαλόνια.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ Καλαμάτα εξασφάλισε, όπως αναμενόταν, αδειοδότηση επιπέδου Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027, μετά την έφεση που κατέθεσε και εξετάστηκε από την αρμόδια Επιτροπή Εφέσεων Αδειοδότησης της ΕΠΟ.

Η θετική απόφαση δικαιώνει τις ενέργειες της διοίκησης και επιβεβαιώνει ότι ο σύλλογος πληροί τις προϋποθέσεις αδειοδότησης για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Συνεχίζουμε απρόσκοπτα την υλοποίηση του σχεδιασμού μας για τη νέα σεζόν, με μοναδικό γνώμονα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη Μαύρη Θύελλα και τον κόσμο της».

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News