Παναθηναϊκός: Η συγκλονιστική φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου

Η ανάρτηση του Παναθηναϊκού με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς στο T-Center

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στο ανακαινισμένο Telekom Center Athens ως προπονητής του Παναθηναϊκού και στο περιθώριο της παρουσίασής του, είχε μία μικρή ξενάγηση από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο.

Ο Ομπράντοβιτς με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, έβγαλαν μια αναμνηστική φωτογραφία, μπροστά από το άγαλμα του ιστορικού διοικητικού ηγέτη της ΚΑΕ, Παύλου Γιαννακόπουλου, ξυπνώντας ένδοξες μνήμες του παρελθόντος.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News