Μοντέρο: Τι απάντησε για τον Ολυμπιακό και το... χαμόγελο που προδίδει πολλά

Ο Μοντέρο δεν είπε κάτι… αλλά έδειξε πολλά

Ο Ζαν Μοντέρο είναι στον αφρό της επικαιρότητας του Ολυμπιακού ενόψει της επικείμενης μεταγραφής του, για την οποία πρώτοι διαβάσατε αποκλειστικά στο sportday.gr.

Ο πρώην γκαρντ της Βαλένθια, φιλοξενήθηκε σε εκπομπή του ισπανικού ραδιοφωνικού σταθμού KQ94.5 και όπως ήταν λογικό η συζήτηση πήγε και στον Ολυμπιακό με τους παρουσιαστές να τον ρωτούν για το επόμενο βήμα σου.

«Το λες με τόση σιγουριά σαν να ήσουν εκεί», ήταν η πρώτη απάντηση του (χαμογελαστού) Μοντέρο στο σχόλιο του δημοσιογράφου.

Στη συνέχεια, ο Μοντέρο πρόσθεσε: «Κυκλοφορούν πολλές φήμες και γράφονται πολλά. Στο τέλος θα έρθει η στιγμή του αποχαιρετισμού ή της άφιξης ή ό,τι τέλος πάντων πρόκειται να συμβεί. Εγώ όμως δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με αυτά. Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι μόνο να απολαύσω όσα ζούμε, να συνεχίσω μπροστά και, σε λίγες ημέρες, να ενσωματωθώ και στην εθνική ομάδα».

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News