Μοντέρο: Έγινε «ερυθρόλευκο» το live του - Το «very soon» για το μέλλον του
Ο Ζαν Μοντέρο έκανε live στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram και έκλεισε λέγοντας «very soon».
Απολαμβάνει χαλαρός τις διακοπές του ο πρωταθλητής Ισπανίας, Ζαν Μοντέρο και ο Δομινικανός θέλησε να κάνει live μετάδοση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram. Το live αυτό επισκέφτηκαν τόσο οπαδοί του Ολυμπιακού, όσο και ο Κόντι Μίλερ – ΜακΙντάιρ.
Οι δύο επικείμενες μεταγραφές του Ολυμπιακού συναντήθηκαν διαδικτυακά στο Instagram, με τον Βούλγαρο να του στέλνει μηνύματα αγάπης… όπως και οι φίλοι των «ερυθρόλευκων» οι οποίοι κατέκλισαν το live του Δομινικανού γκαρντ.
Όλα δείχνουν πως Μοντέρο και ΜακΙντάιρ θα συνεχίσουν την καριέρα τους στην ομάδα του Πειραιά. Στο τέλος του live ο Δομινικανός έκλεισε λέγοντας «Very soon, very soon» αφήνοντας να εννοηθεί κάτι για το σύντομο μέλλον…
TAGS
# Euroleague
# Stoiximan Basket League
# Ζαν Μοντέρο
# Κόντι Μίλερ-Μακιντάιρ
# Μπάσκετ
# Μπάσκετ
# Ολυμπιακός
# Ολυμπιακός
