ΑΕΚ: Οι κλήσεις των διεθνών για τους αγώνες του Νοεμβρίου
Στις εθνικές ομάδες της χώρας τους κλήθηκαν πέντε ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ.
Πέντε παίκτες της ΑΕΚ έλαβαν επίσημη πρόσκληση για τα παιχνίδια των εθνικών τους ομάδων τον Νοέμβριο.
Συγκεκριμένα, οι Καρίμ Ανσαριφάρντ, Εχσάν Χατζισαφί και Μίλαντ Μοχαμάντι κλήθηκαν στην εθνική του Ιράν για τα ματς με Λίβανο (11 Νοεμβρίου) και Συρία (16 Νοεμβρίου).
Επίσης, στην Αλβανία κλήθηκε ο Μάριο Μιτάι για τις αναμετρήσεις με την Σλοβενία (12 Νοεμβρίου) και Κόσοβο (16 Νοεμβρίου).
Τελος, ο Ζίγκα Λάτσι κλήθηκε στην εθνική Ελπίδων της Σλοβενίας για τις αναμετρήσεις με την Αλβανία και την Τσεχία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
