ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Κατέθεσε έφεση για την τιμωρία της έδρας
Οι «πράσινοι» έκαναν έφεση προκειμένου να καταφέρουν να μειώσουν την ποινή που τους επιβλήθηκε για όσα συνέβησαν στο ματς με τον Ιωνικό.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός κατέθεσε το πρωί της Τρίτης έφεση για την τιμωρία που της επιβλήθηκε για όσα έλαβαν χώρα στο «Απόστολος Νικολαΐδης» στο παιχνίδι κόντρα στον Ιωνικό την προηγούμενη εβδομάδα.
Θυμίζουμε πως το «τριφύλλι» έχει τιμωρηθεί με απόφαση του Πρωτοβάθμιου Μονομελούς Πειθαρχικού Οργάνου με ποινή δύο αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών και 70.000 ευρώ πρόστιμο.
Αυτό σημαίνει πως οι «πράσινοι» δεν θα έχουν στο πλευρό τους τον κόσμο τους στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ και στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ντάνιελ Καστελάνι: «Έφυγε» από τη ζωή ο σπουδαίος προπονητής
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Ημέρα Ντε Φράι - Πως πείστηκε ο Ολλανδός στόπερ, ποιες οι απολαβές του
- Αρης: Σκληρή μάχη με το ΝΒΑ για τον Ρόμπινσον-Ερλ
- Αθλητικές Μεταδόσεις: Πού θα δείτε τη μάχη Εμπαπέ - Χάαλαντ και το Ράλι Ακρόπολις
