ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ: Έξι κρούσματα κορωνοϊού μετά την επιστροφή από την Πολωνία
Η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού επέστρεψε με έξι κρούσματα κορωνοϊού (αθλήτριες και σταφ) από την Πολωνία, μετά το παιχνίδι κόντρα στην Πολκόβιτσε για το EuroCup Women.
Ο κορωνοϊός χτύπησε την ομάδα του μπάσκετ γυναικών Παναθηναϊκού, με τις πράσινες να επιστρέφουν από την Πολωνία και έξι μέλη (αθλήτριες και σταφ) της ομάδας να βρίσκονται θετικά στον ιό. Τα θετικά τεστ προέκυψαν στην επιστροφή της ομάδας στην Ελλάδα, μετά το παιχνίδι κόντρα στην Πολκόβιτσε, με τις προπονήσεις να έχουν διακοπεί, ώστε να μην υπάρχει περαιτέρω εξάπλωση του ιού, σε συνεννόηση με τον ΕΟΔΥ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
