ΑΝΔΟΡΑ - ΠΟΛΩΝΙΑ: Αποβολή από τα... αποδυτήρια για τον Φερνάντες (vid)
Από νωρίς η Ανδόρα έμεινε με 10 παίκτες κόντρα στην Πολωνία, με τον Φερνάντες να δέχεται απευθείας κόκκινη πριν καν συμπληρωθεί το πρώτο λεπτό στην αναμέτρηση…
Η Ανδόρα είχε αναμφίβολα δύσκολο έργο κόντρα στην Πολωνία, ωστόσο δευτερόλεπτα μετά τη σέντρα τα πράγματα περιπλέχτηκαν ακόμα περισσότερο για την Ανδόρα.
Κι αυτό διότι μόλις στα 21 δευτερόλεπτα ο μοναδικός επιθετικός των γηπεδούχων, Ρικάρντ Φερνάντες, αποβλήθηκε με απευθείας κόκκινη για αγκωνιά στον Γκλικ και άφησε με το… καλημέρα την ομάδα του να παλεύει με δέκα παίκτες.
Δείτε το βίντεο με την αποβολή:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
