ΛΑΜΙΑ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Κανονικά το παιχνίδι στο Πανθεσσαλικό
Μόνο ένα το θετικό στον κορονοϊό κρούσμα στη Λαμία, δεν συνιστά συνθήκες αναβολής του παιχνιδιού.
Σύμφωνα με ενημέρωση από τα τοπικά site της Λαμίας, ο αγώνας του τοπικού ΠΑΣ με τον Παναθηναϊκό στο Πανθεσσαλικό θα διεξαχθεί κανονικά σήμερα (22/1) στις 18:00.
Μετά τον επανέλεγχο των ποδοσφαιριστών της Λαμίας για ανίχνευση πιθανών κρουσμάτων θετικών στον covid-19, προέκυψε μόνο ένας παίκτης που νοσεί, ενώ όλοι οι υπόλοιποι είναι αρνητικοί στον ιό.
Δεδομένου ότι δεν υπάρχει αριθμός ικανός να οδηγήσει σε αναβολή του αγώνα, η τέλεσή του θα προχωρήσει χωρίς προβλήματα για να ολοκληρωθεί έτσι η 10η αγωνιστική της Super League.
Απομένει η επίσημη ανακοίνωση από τη διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
