ΛΕΜΠΡΟΝ ΤΖΕΪΜΣ: Εκνευρισμένος υπέδειξε στο διαιτητή την αποβολή δύο φιλάθλων που τον έβριζαν (vid)
Τελικά, οι δύο θεατές απομακρύνθηκαν και συνεχίστηκε κανονικά ο αγώνας. Τι είπε ο «Βασιλιάς» μετά το τέλος της αναμέτρησης.
Οι Λος Άντζελες Λέικερς αντιμετώπιζαν τους Πέισερς στην Ιντιάνα, όταν ο ΛεΜπρόν Τζέιμς κατά τη διάρκεια του αγώνα, απευθύνθηκε στον διαιτητή και του υπέδειξε να αποβάλει δύο εκ των θεατών που καθόταν στα courtseats, καθώς όπως ισχυρίστηκε τους έκαναν άσεμνες χειρονομίες και του επιτέθηκαν φραστικά. «Όταν γίνονται άσεμνες χειρονομίες και βρίζουν, (αυτό) δεν γίνεται ανεκτό», είπε ο Τζέιμς μετά το παιχνίδι. Τελικά, οι δύο οπαδοί των Πέισερς απομακρύνθηκαν από τις θέσεις τους και το ματς συνεχίστηκε.
LeBron James had two courtside fans in Indianapolis ejected after pointing them out to officials.
“When obscene gestures and language come into it, (it) can’t be tolerated,” James said postgame.
More: https://t.co/uiZdCYbgnd
? @ActionNetworkHQ pic.twitter.com/BqbTHz0HEe
— The Athletic (@TheAthletic) November 25, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Αυτή είναι η συμφωνία για τον πράσινο Ράστοντερ
- Ολυμπιακός Μεταγραφές: Φέρνει Πόποβιτς, Κάρμο, νέα κρούση για Στάνιτς
