ΕΡΓΚΙΝ ΑΤΑΜΑΝ: «Να επιβάλουμε το δικό μας παιχνίδι στην επίθεση»
Ο Εργκίν Αταμάν μίλησε για τον αγώνα με την Φενερμπαχτσέ και επισήμανε ότι η Εφές για να κερδίσει θα πρέπει να επιβάλει το δικό της παιχνίδι στην επίθεση.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Τούρκου τεχνικού της Εφές:
«Τα ντέρμπι είναι πάντα δύσκολα παιχνίδια. Η Φενερμπαχτσε έδειξε ότι είναι καλή ομάδα, ειδικά στα παιχνίδια που έπαιξε στην αρχή της σεζόν, με μια σημαντική νίκη επί της ΤΣΣΚΑ στη Μόσχα. Δεν νομίζω ότι τα αποτελέσματα που είχε στις τελευταίες εβδομάδες είναι ένα μέτρο σύγκρισης. Ξεκινήσαμε άσχημα τη σεζόν. Είχαμε καλύτερα αποτελέσματα και καλύτερα παιχνίδια τις τελευταίες εβδομάδες. Περιμένουμε ένα παιχνίδι ανεβασμένου ρυθμού αύριο (25/11). Η Φενερμπαχτσέ έχει αστέρια όπως ο Νάντο Ντε Κολό, ο Γιαν Βέσελι και ο Μάρκο Γκούντουριτς. Πρέπει οπωσδήποτε να σταματήσουμε αυτούς τους παίκτες. Για να κερδίσουμε το παιχνίδι, πρέπει να επιβάλουμε το δικό μας σύστημα παιχνιδιού στην επίθεση».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
