ΝΤΑΡΚΟ ΓΕΒΤΙΤΣ: «Χρειάζομαι περισσότερο χρόνο συμμετοχής»
Οσα δήλωσε ο Ντάρκο Γέβτιτς μετά τη νίκη της ΑΕΚ επί της Κηφισιάς
Η ΑΕΚ κέρδισε με 4-0 την Κηφισιά για το Κύπελλο Ελλάδας, με τον Ντάρκο Γέβτιτς στις δηλώσεις του μετά το ματς να τονίζει πως χρειάζεται περισσότερο χρόνο.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Είναι αλήθεια ότι θέλαμε να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα για να είμαστε άνετα στον επόμενο αγώνα. Μέχρι το 1-0 ήταν δύσκολα τα πράγματα, όμως μετά όλα έγιναν πιο εύκολα και πήραμε μια σημαντική νίκη και πλέον κοιτάμε το μέλλον και να παίζουμε με τον ίδιο τρόπο.
Ο τραυματισμός μου ανήκει στο παρελθόν. Αυτό που χρειάζομαι είναι να έχω περισσότερο χρόνο συμμετοχής, είμαι χαρούμενος για τις ασίστ και ένιωσα άνετα, αλλά πλέον έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι και πρέπει να είμαστε έτοιμοι για την Κυριακή».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ντάνιελ Καστελάνι: «Έφυγε» από τη ζωή ο σπουδαίος προπονητής
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Ημέρα Ντε Φράι - Πως πείστηκε ο Ολλανδός στόπερ, ποιες οι απολαβές του
- Αρης: Σκληρή μάχη με το ΝΒΑ για τον Ρόμπινσον-Ερλ
- Αθλητικές Μεταδόσεις: Πού θα δείτε τη μάχη Εμπαπέ - Χάαλαντ και το Ράλι Ακρόπολις
