BUNDESLIGA: Νέοι περιορισμοί για τους φιλάθλους στα γήπεδα
Οι αγώνες της Bundesliga θα μπορούν να έχουν μόνο συμμετοχή φιλάθλων που θα πληρούν μέχρι το 50% της χωρητικότητας του γηπέδου με τον αριθμό των θεατών να έχει πλαφόν έως και 15.000 θεατές, λόγω των αυξημένων κρουσμάτων Covid-19
Η απερχόμενη καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ και ο διάδοχός της Όλαφ Σολτς, συμφώνησαν με τους ηγέτες των 16 κρατιδίων της Γερμανίας σε μια σειρά μέτρων, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των φιλάθλων σε αθλητικές εκδηλώσεις σε εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους. Τα περισσότερα γερμανικά γήπεδα λειτουργούσαν σχεδόν με πλήρη χωρητικότητα αυτή τη σεζόν.
Οι φίλαθλοι θα πρέπει επίσης να φορούν μάσκες, ενώ σε κρατίδια όπου τα ποσοστά κρουσμάτων είναι υψηλά, οι αθλητικές εκδηλώσεις πρέπει να ακυρωθούν, είπε η κυβέρνηση.
«Ένας προσωρινός περιορισμός στον αριθμό των φιλάθλων στο γήπεδο είναι κατανοητός. Η DFL ελπίζει ότι αυτή η απόφαση της ομοσπονδιακής κυβέρνησης και των κρατιδίων θα οδηγήσει σε βελτίωση της κατάστασης της πανδημίας Covid-19», δήλωσε ο επικεφαλής της γερμανικής ποδοσφαιρικής λίγκας (DFL), Κριστιάν Σέιφερτ.
Σήμερα η Γερμανία ανακοίνωσε περισσότερα από 73.000 νέα κρούσματα και 388 θανάτους.
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ:
ΜΠΟΡΟΥΣΙΑ ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ: Ακύρωσε τα εισιτήρια του ντέρμπι με την Μπάγερν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
