ΣΕΡΧΙΟ ΓΙΟΥΛ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΜΕ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ: «Συγγνώμη δεν έπρεπε να συμβεί» (pic)
Ο Σέρχιο Γιουλ δεν συγκρατήθηκε μετά από το τέλος του χθεσινού «clasico» στο Παλάου Μπλαουγκράνα και έκανε μία χειρονομία στους φίλους της Μπαρτσελόνα, φεύγοντας από το παρκέ.
Η Μπαρτσελόνα πήρε μία σπουδαία νίκη επί της Ρεάλ Μαδρίτης και ο Σέρχιο Γιουλ μετά από την λήξη του αγώνα και κατά την αποχώρηση του από το παρκέ του Παλάου Μπλαουγκράνα, ύψωσε το μεσαίο δάκτυλο στους φιλάθλους της Μπάρτσα.
Ωστόσο, μετά από τον σάλο που δημιουργήθηκε, ο Ισπανός γκαρντ απολογήθηκε για την κίνησή του με μία ανάρτηση στο Twitter.
Δείτε την χειρονομία του:

Πιο συγκεκριμένα έγραψε:
«Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη για τη χθεσινή χειρονομία. Παρά την ένταση της στιγμής, δεν έπρεπε να συμβεί».
Mis sinceras disculpas por el gesto de ayer. Pese a la tensión del momento no debió suceder.
— Sergio Llull (@23Llull) December 11, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
