ΣΑΚΙΛ ΜΑΚΚΙΣΙΚ: «Παίξαμε σκληρά, τα δώσαμε όλα»
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ μίλησε μετά από τη νίκη του Ολυμπιακού επί του Απόλλωνα Πατρών (98-78) και τόνισε ότι οι «ερυθρόλευκοι» έπαιξαν πολύ σκληρά για να φτάσουν στην τελική επικράτηση.
Συγκεκριμένα είπε:
«Παίξαμε σκληρά, τα δώσαμε όλα, ο Απόλλων είναι πολύ καλή ομάδα και τους αξίζουν συγχαρητήρια».
Για τη συνέχεια: «Θα το ευχαριστηθούμε σήμερα και θα κοιτάξουμε τη συνέχεια μετά. Αφιερώσαμε το ματς στον Γέλοβατς και ας μείνουμε στο σήμερα».
Για τη δική του απόδοση: «Είμαι πολύ καλά, ευχαριστώ και τους συμπαίκτες μου και αυτή η εμφάνιση είναι μια πολύ καλή ώθηση για τη συνέχεια».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
- ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ: «Έπρεπε όλοι να είναι πιο συγκεντρωμένοι στην άμυνα»
- ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ: «Μπορούμε το 2/2 με Μπάγερν και Βιλερμπάν»
- ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΑΣ 98-78: Έκανε το χρέος του απέναντι στα… παιδιά από την Πάτρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ντάνιελ Καστελάνι: «Έφυγε» από τη ζωή ο σπουδαίος προπονητής
- Παναθηναϊκός Μεταγραφές: Ημέρα Ντε Φράι - Πως πείστηκε ο Ολλανδός στόπερ, ποιες οι απολαβές του
- Αρης: Σκληρή μάχη με το ΝΒΑ για τον Ρόμπινσον-Ερλ
- Αθλητικές Μεταδόσεις: Πού θα δείτε τη μάχη Εμπαπέ - Χάαλαντ και το Ράλι Ακρόπολις
