ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΝΜΠΟ: Μπήκε στο πρωτόκολλο κορωνοϊού
Τα κρούσματα αυξάνονται σε κάθε ομάδα του ΝΒΑ και οι Μιλγουόκι Μπακς δεν αποτελούν εξαίρεση.
Οι Σικάγο Μπουλς έφτασαν τα δέκα κρούσματα και δύο αγώνες τους αναβλήθηκαν, ο κορωνοϊός απαντάται αυτή την εποχή σχεδόν σε κάθε ομάδα του ΝΒΑ και πλέον στο σχετικό πρωτόκολλο μπήκε και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο. Θα λείψει μέχρι να κάνει δύο αρνητικά τεστ, άλλωστε είναι νωπό το παράδειγμα με τον ΛεΜπρον Τζέιμς των Λέικερς, που υποβλήθηκε άμεσα σε δύο τέτοια, διότι το αρχικό είχε αποδειχθεί λανθασμένο. Το πιθανότερο είναι βέβαια ο ηγέτης των Μπακς (αν επιβεβαιωθεί ότι έχει νοσήσει) να χάσει τρία-τέσσερα παιχνίδια, αρχής γενομένης με αυτό τα ξημερώματα της Πέμπτης κόντρα στους Ιντιάνα Πέισερς. Μαζί του μπήκε στο πρωτόκολλο κορωνοϊού και ο βετεράνος σούτινγκ γκαρντ Γουές Μάθιους, που επέστρεψε πρόσφατα στο Μιλγουόκι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
