EUROVISION: Ποια είναι η Αμάντα Γεωργιάδη που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο Τορίνο
Μετά από μεγάλη αναμονή ανακοινώθηκε τελικά ο επόμενος εκπρόσωπος της Ελλάδας στη Eurovision 2022 που θα γίνει τον Μάιο στο Τορίνο.
Η ανακοίνωση έγινε μέσα από την εκπομπή της ΕΡΤ «Στούντιο 4» με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο. Η εκπρόσωπος της Ελλάδας στη Eurovision θα είναι η Αμάντα Γεωργιάδη που ανυπομονεί να βρεθεί στην Ιταλία. Ποια είναι όμως η 24χρονη που εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό;
Αρχικά, οι πέντε υποψήφιοι για την εκπροσώπηση της χώρας μας ήταν οι: Joanna Drigo, Αμάντα Γεωργιάδη, Lou Is, Ηλίας Κόζας και Good Gob Nicky. Η επιτροπή της κρατικής τηλεόρασης αποφάσισαν το κομμάτι και τον τραγουδιστή που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας. Την ανακοίνωση έκανε η περσινή εκπρόσωπος της Ελλάδας, Στεφανία Λυμπερακάκη, που κατάφερε να κατακτήσει την 10η θέση με το Last Dance.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
