ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ: Προημιτελικά με ντέρμπι και... απαρτία των μεγάλων! (αποτελέσματα)
Ο Ολυμπιακός, ο ΠΑΟΚ, ο Παναθηναϊκός, ο Άρης και (σε δυο ώρες) η ΑΕΚ προκρίθηκαν στα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας.
Απαρτία των μεγάλων θα έχουμε στα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας αφού την πρόκριση πήραν ο Ολυμπιακός, ο ΠΑΟΚ, ο Παναθηναϊκός, ο Άρης και η ΑΕΚ.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των ρεβάνς της φάσης των 16 (σε παρένθεση το σκορ του πρώτου αγώνα)
Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου
Αναγέννηση Καρδίτσας – Άγιος Νικόλαος (1-0) 5-0
Παναιτωλικός – Νίκη Βόλου (1-0) 1-0
ΠΑΟΚ – ΑΕΛ (1-1) 3-1
Ολυμπιακός – Λεβαδειακός (2-3) 2-0
Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου
ΟΦΗ – Άρης (1-3) 0-2
Ιωνικός – Λαμία (0-2) 0-1
Βόλος – Παναθηναϊκός (1-2) 0-0
Κηφισιά – ΑΕΚ (0-4) 1-1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
