ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΤΣΙΤΣΙΠΑΣ: «Πάμε παλικάρια»
Ο Έλληνας τενίστας έδωσε το σύνθημα για το ξεκίνημα των υποχρεώσεων της εθνικής μας ομάδας στο ATP Cup.
Το ATP Cup ξεκινά το πρωί του Σαββάτου (01/01) στην Αυστραλία και ο Στέφανος Τσιτσιπάς ανέβασε μία φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter με όλα τα μέλη της Εθνικής ομάδας γράφοντας στην λεζάντα «Πάμε Παλικάρια» θέλοντας έτσι να δείξει το καλό κλίμα που επικρατεί στις τάξεις της ομάδας, αλλά την προσπάθεια που είναι έτοιμοι να καταβάλλουν οι αθλητές για να πετύχουν.
Δείτε εδώ την ανάρτηση του Έλληνα τενίστα:
Πάμε παλικάρια! ????@ATPCup pic.twitter.com/lLTDxTIIhx
— Stefanos Tsitsipas (@steftsitsipas) December 31, 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Προχωρά το σπουδαίο έργο - Πάνω από 50.000 η χωρητικότητα του νέου «Γ. Καραϊσκάκης»
- Υπεράνω Όλων: Το μοναδικό Ευρωπαϊκό τρόπαιο πότε ήρθε; Δεν ήρθε αυτή την «4ετία»;
- Αρης: Αυτά είναι τα νέα διαρκείας-Μειώσεις σε όσους ανανεώνουν ή αγοράζουν νωρίς
- Παναθηναϊκός: Η συγκλονιστική φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου
- Μαφέο: «Σε σύλλογο τέτοιου μεγέθους όπως είναι ο Ολυμπιακός, δεν λες όχι»
