ΑΡΗΣ: Ανιχνεύτηκαν τρία νέα κρούσματα
Ακόμη τρία κρούσματα κορωνοϊού βρέθηκαν στις τάξεις των «κιτρινόμαυρων»
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζουν να αυξάνονται τα κρούσματα στις ομάδες της Super League. Μετά τον Παναιτωλικό και η ομάδα του Άρη ανακοίνωσε σήμερα (31/12) πως εντοπίστηκαν τρία κρούσματα κορωνοϊού στην ομάδα της Θεσσαλονίκης.
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ: ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ: Εντοπίστηκαν τέσσερα κρούσματα!
H ενημέρωση της ΠΑΕ
Σε νέο εργαστηριακό έλεγχο για COVID-19, που υποβλήθηκαν τόσο οι ποδοσφαιριστές όσο και τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος του ΑΡΗ, ανιχνεύτηκαν τρία νέα κρούσματα και ήδη ακολουθείται η διαδικασία, όπως προβλέπει το υγειονομικό πρωτόκολλο.
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΙΣΚΟΠΑΚΗΣ: Γι’ αυτό θερίζει ο κορωνοϊός τις ομάδες και τον αθλητισμό!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Μουντιάλ 2026: Η Γαλλία νίκησε 4-1 τη Νορβηγία με απίθανο χατ-τρικ του Ντεμπελέ
- ΠΑΟΚ: Το παρασκήνιο πίσω από την απόκτηση του Ελουστόντο και η περίπτωση Χατζηδιάκου
