ΘΑΝΑΣΗΣ ΑΝΤΕΤΟΚΟΥΝΜΠΟ: Μπήκε ξανά στο πρωτόκολλο κορωνοϊού
Σε καραντίνα βρίσκεται ο Θανάσης Αντετοκούνμπο, για δεύτερη φορά μέσα σε έξι μήνες
Σε πολύ δύσκολη θέση βρίσκεται το ΝΒΑ λόγω της έξαρσης της πανδημίας, καθώς καθημερινά ανακοινώνονται νέα κρούσματα από τις ομάδες.
Αναφορικά με τους Μπακς, ο Θανάσης Αντετοκούνμπο μπήκε στο πρωτόκολλο του κορωνοϊού για δεύτερη φορά μέσα σε έξι μήνες και θα απουσιάσει από τους επόμενους αγώνες.
Θυμίζουμε ότι είχε μπει ξανά σε καραντίνα στους τελικούς ου ΝΒΑ και ως εκ τούτου δεν μπορούσε να είναι πλάι στον αδερφό του στους πανηγυρισμούς των «Ελαφιών».
#Bucks Thanasis Antetokounmpo is out due to health and safety protocols for the second time in the last six months.
— Scott Grodsky (@ScottGrodsky) January 1, 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
