ΖΟΣΕ ΣΑ: «Ευχαριστώ τον κόσμο του Ολυμπιακού» (pic)
Ο πρώην κίπερ των «ερυθρολεύκων» δεν ξεχνά τους φιλάθλους των Πειραιωτών και την αγάπη που του δείχνουν
Η Γουλβς πήρε ιστορικό «διπλό» στο Ολντ Τράφορντ μετά από 41 χρόνια. Το 0-1 είχε τη σφραγίδα του Μουτίνιο, που σκόραρε στο 82′ αλλά χρειάστηκε και την… υπογραφή του Ζοζέ Σα.
Στο τέλος του αγώνα δέχθηκε τα συγχαρητήρια των συμπαικτών του ενώ οι χρήστες στο Twitter έσπευσαν να του αφιερώσουν διθυραμβικά σχόλια.
Φυσικά, οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού δεν θα μπορούσαν να μην αποθεώσουν και οι ίδοι των Πορτογάλο κίπερ για την σπουδαία του εμφάνιση. Η αγάπη αυτή όμως, είναι… αμφίδρομη αφού και ο Ζοσέ Σα, με ανάρτησή του ευχαρίστησε τον κόσμο των Πειραιωτών.
«Θέλω να ευχαριστήσω και τον κόσμο του Ολυμπιακού για την στήριξή του», έγραψε στην ανάρτηση του ο Σα, ενώ μάλιστα έβαλε και το hashtag της Θύρας 7.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Το δικαίωμα που έχει και εκείνο που δεν έχει ο Τόμας Γουόκαπ, και ο Φαλ που αποδείχθηκε κανονικός
- Κεντζιόρα: Οι λόγοι που αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ
- Ζαμπίδης – Μεϊγουέδερ: Αναβλήθηκε το μεγάλο event και πάει για Σεπτέμβριο
- Τελικός Κυπέλλου: Η έδρα και η ημερομηνία
- Μάκης Γκαγκάτσης: «Ξεπέρασε τα όρια η στοχοποίηση του Κωνσταντέλια»
