ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ: Αντάλλαξε βέρες με τον σύντροφό της τα Χριστούγεννα
Οι λεπτομέρειες που αποκάλυψε για την όμορφη στιγμή.
Τα πιο ωραία Χριστούγεννα πέρασε η Δήμητρα Αλεξανδράκη αφού αντάλλαξε βέρες με τον αγαπημένο της. Το μοντέλο αποκάλυψε τα ευχάριστα νέα της στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου όπου βρέθηκε καλεσμένη το πρωί της Πέμπτης.
«Η αλήθεια είναι πως ανταλλάξαμε βέρες με τον καλό μου τα Χριστούγεννα που ήμασταν όλοι μαζί», επιβεβαίωσε η Δήμητρα Αλεξανδράκη όταν η παρουσιάστρια του «Super Κατερίνα» πρόσεξε το δαχτυλίδι στο χέρι της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
