ΣΤΙΒΟΣ: Θετικό κρούσμα covid-19 στην αποστολή του Βαλκανικού Πρωταθλήματος
Η πρωταθλήτρια των 400 μ. με εμπόδια, Δήμητρα Γναφάκη, είναι καλά στην υγεία της, ωστόσο θα χρειαστεί να παραμείνει στο Βελιγράδι, όπως προβλέπει το Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Σερβία σε περιπτώσεις θετικών κρουσμάτων.
Ο κορονοϊός χτύπησε μέλος της ελληνικής αποστολής στο Βαλκανικό πρωτάθλημα στίβου, που ολοκληρώθηκε χτες στο Σμέντερεβο της Σερβίας.
Θετική στον covid-19 βρέθηκε η αθλήτρια της εθνικής μας ομάδας Δήμητρα Γναφάκη στον τυπικό έλεγχο, που πραγματοποίησε στη διάρκεια της παραμονής της στην πόλη.
Η πρωταθλήτρια των 400 μ. με εμπόδια είναι καλά στην υγεία της, ωστόσο θα χρειαστεί να παραμείνει στο Βελιγράδι, όπως προβλέπει το Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Σερβία σε περιπτώσεις θετικών κρουσμάτων. Ο ΣΕΓΑΣ από την πρώτη στιγμή είναι σε στενή συνεργασία με τους διοργανωτές, αλλά και την Πρεσβεία της χώρας μας στη Σερβία, ώστε να διασφαλίσει τις καλύτερες δυνατές συνθήκες διαμονής της αθλήτριας στη χώρα. Αρνητικά ήταν τα τεστ των υπολοίπων μελών της εθνικής μας ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Προχωρά το σπουδαίο έργο - Πάνω από 50.000 η χωρητικότητα του νέου «Γ. Καραϊσκάκης»
- Υπεράνω Όλων: Το μοναδικό Ευρωπαϊκό τρόπαιο πότε ήρθε; Δεν ήρθε αυτή την «4ετία»;
- Αρης: Αυτά είναι τα νέα διαρκείας-Μειώσεις σε όσους ανανεώνουν ή αγοράζουν νωρίς
- Παναθηναϊκός: Η συγκλονιστική φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου
- Μαφέο: «Σε σύλλογο τέτοιου μεγέθους όπως είναι ο Ολυμπιακός, δεν λες όχι»
