ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ: Θετικός στον κορωνοϊό και ο Αμπρίνες
ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ: Μετά τον Νίκολα Μίροτιτς ήρθε η σειρά του Άλεξ Αμπρίνες να βρεθεί θετικός στον κορωνοϊό, στις τάξεις της Μπαρτσελόνα.
Μετά τον Νίκολα Μίροτιτς ήρθε η σειρά του Άλεξ Αμπρίνες να βρεθεί θετικός στον κορωνοϊό.
Ο Ισπανός φόργουορντ τέθηκε στην απομόνωση, αφού το PCR του επιβεβαιώθηκε πως είναι θετικό, ακριβώς μία μέρα μετά τον Νίκολα Μίροτιτς. Ο Αμπρίνες έχει ήπια συμπτώματα, αλλά είναι ήδη ο 10ος παίκτης που νοσεί στη Βαρκελώνη, αφού το προηγούμενο διάστημα είχαν βρεθεί επίσης θετικοί οι Χέιζ, Οριόλα, Κούριτς, Καλάθης, Ντέιβις, Λαπροβίτολα, Μαρτίνεθ και Έξουμ.
? @AlexAbrines, positivo por Covid-19
? Dio positivo el sábado en una prueba de antígenos y el PCR de este domingo ha confirmado el resultado: https://t.co/yI9j2eICC6 pic.twitter.com/mf03wDTz5u
— Barça Basket (@FCBbasket) January 16, 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
