ΑΡΗΣ: Στην Ειρήνη Καρυπίδη και στον Μπράμπετς το φλουρί!
ΑΡΗΣ: Η μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, Ειρήνη Καρυπίδη και ο Γιακούμπ Μπράμπετς ήταν οι τυχεροί στην κοπή της πίτας
O ποδοσφαιρικός Άρης έκοψε την βασιλόπιτα για το 2022 στο ξενοδοχείο, όπου κατέλυσε η ομάδα των κιτρινόμαυρων πριν από τον αγώνα με τη Λαμία για το πρωτάθλημα της Super League.
Οι δύο τυχεροί της βραδιάς ήταν η μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Άρης, Ειρήνη Καρυπίδη και ο Τσέχος στόπερ Γιακούμπ Μπράμπετς. Όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα έδωσε το «παρών», ενώ εκεί ήταν και ο Λουίς Πάλμα, το πρόσφατο μεταγραφικό απόκτημα του Άρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΑΡΗΣ: Δεν ανακοίνωσε αποστολή για Λαμία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΑΡΗΣ: Ο Καρυπίδης προσπαθεί να αποσυμπιέσει τους ποδοσφαιριστές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Αποθέωση για Μαρινάκη: «Ένα τέτοιο έργο πραγματοποιείται για πρώτη φορά με τη γενναιοδωρία του Έλληνα ευεργέτη»
- Ολυμπιακός: Η αξιολόγηση του σχεδιασμού λίγο πριν την πρώτη συγκέντρωση
- Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο λόγος που ο Μεντιλίμπαρ εισηγήθηκε την παραμονή του Ντάνι Γκαρθία
- Νέο «χαστούκι» της ΕΕΑ σε Λιόλιο και Προμηθέα
- Ξέσπασμα Ταρέμι: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
