ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΤΣΙΤΣΙΠΑΣ: Τι έγραψε στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του
Με ένα ευχαριστήριο tweet αποχαιρέτησε ο Στέφανος Τσιτσιπάς το όπεν της Αυστραλίας, όπου για τρίτη φορά στις πέντε συμμετοχές του στη Μελβούρνη, έφτασε μέχρι τα ημιτελικά.
Με ένα ευχαριστήριο tweet αποχαιρέτησε ο Στέφανος Τσιτσιπάς το όπεν της Αυστραλίας, όπου για τρίτη φορά στις πέντε συμμετοχές του στη Μελβούρνη, έφτασε μέχρι τα ημιτελικά.
«Σε αγαπώ Αυστραλία! Σε ευχαριστώ για όλα τα όμορφα συναισθήματα», έγραψε ο Στέφανος στον προσωπικό του λογαριασμό, λίγη ώρα μετά την ήττα του από τον Ντανιίλ Μεντβέντεφ με 3-1.
Love you Oz! Thank you for all the beautiful emotions ❤️????
— Stefanos Tsitsipas (@steftsitsipas) January 28, 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Προχωρά το σπουδαίο έργο - Πάνω από 50.000 η χωρητικότητα του νέου «Γ. Καραϊσκάκης»
- Υπεράνω Όλων: Το μοναδικό Ευρωπαϊκό τρόπαιο πότε ήρθε; Δεν ήρθε αυτή την «4ετία»;
- Αρης: Αυτά είναι τα νέα διαρκείας-Μειώσεις σε όσους ανανεώνουν ή αγοράζουν νωρίς
- Παναθηναϊκός: Η συγκλονιστική φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου
- Μαφέο: «Σε σύλλογο τέτοιου μεγέθους όπως είναι ο Ολυμπιακός, δεν λες όχι»
