ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΑΠΑΤΕΣ: Πότε και πώς αλλάζουμε password στο e-banking

Από το 2020 και μετά, η συχνή αλλαγή στον κωδικό πρόσβασης των ηλεκτρονικών συναλλαγών (password) έχει καταστεί υποχρεωτική, προκειμένου οι καταναλωτές να πραγματοποιούν με ασφάλεια κάθε είδους τραπεζική συναλλαγή στο e-banking.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΚΟΛΩΝΑΚΙ: Χήρα πρώην υπουργού η ηλικιωμένη που κάηκε στο σπίτι της
Με τις διαδικτυακές απάτες να αυξάνονται εκρηκτικά και να αλλάζουν συχνά μορφή και τρόπο προσέγγισης, οι τράπεζες εστιάζουν όχι μόνο σε επενδύσεις σε σύγχρονες τεχνολογίες λογισμικού και ασφαλείας, αλλά και σε μία τακτή και ενδελεχή ενημέρωση του κοινού.
Στο πλαίσιο αυτό και με πολύ συχνό το φαινόμενο διευκόλυνσης ή αύξησης της τραπεζικής απάτης, επειδή το password δεν ήταν ενδεδειγμένο ή δεν ήταν κατάλληλα «κρυμμένο», υπάρχουν κάποια έξυπνα tips για το πώς και πότε να αλλάζουν οι συναλλασσόμενοι τους μυστικούς αυτούς κωδικούς.
Μία προτεινόμενη περίοδος αλλαγής είναι πλέον αυτή του τριμήνου ή μάξιμουμ του εξαμήνου. Λόγω της αυξημένης παρουσίας παραβάσεων όμως, προτείνεται η αλλαγή του κωδικού κάθε τρεις μήνες. Σε κάποιες τράπεζες, αυτό μπορεί να αποτελέσει και προεπιλογή (τσεκάρει ο ιδιώτης πελάτης το διάστημα που θέλει η τράπεζα να του υπενθυμίσει μέσα από την ιστοσελίδα, την ανάγκη αλλαγής password).
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Τι παίζει με τον Κάρμο
- Μπαρτζώκας: «Ο Ναν πιθανόν άξιζε το MVP, αλλά το άξιζε και ο Βεζένκοφ - Υπάρχει πίεση για την κατάκτηση της Ευρωλίγκας»
- Ολυμπιακός: Ο Καμπελά και οι... Βαλμπουενά αυτού του κόσμου
- Πλέι άουτ: Η βαθμολογία μετά από 4 αγωνιστικές
- EuroLeague: Πειθαρχική διαδικασία κατά της ομάδας που διέρρευσε τα ανακριβή στοιχεία για τα social media