ΔΕΗ: Βανδαλισμοί στα κεντρικά γραφεία στην Ομόνοια
ΔΕΗ, Ομόνοια, επίθεση
Καταστροφές στο κτίριο που στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ, επί της οδού Αγίου Κωνσταντίνου στην Ομόνοια, προκάλεσαν άγνωστοι λίγο πριν τις 21:00 το βράδυ της Πέμπτης.
Οι δράστες χωρίς να γίνουν αντιληπτοί προσέγγισαν το κτίριο, προκάλεσαν θραύση κρυστάλλων στην κεντρική είσοδο, πέταξαν μπογιές και έφυγαν προς άγνωστη κατεύθυνση.
Η αστυνομία αναμένεται να εστιάσει την έρευνά της σε τυχόν οπτικό υλικό από κάμερες των γύρω κτιρίων που ενδέχεται να έχουν καταγράψει τις κινήσεις των δραστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
