Ατρόμητος: Διαμαρτύρεται για το πέναλτι που έφερε το 2-2
Με το παιχνίδι ανάμεσα στον Ατρόμητο και τον ΟΦΗ να είναι ακόμα σε εξέλιξη, η ομάδα του Περιστερίου διαμαρτυρήθηκε μέσω των λογαριασμών της στα social για τον καταλογισμό του πέναλτι που έφερε την ισοφάριση των Κρητικών (2-2).
Με το παιχνίδι ανάμεσα στον Ατρόμητο και τον ΟΦΗ να είναι ακόμα σε εξέλιξη, η ομάδα του Περιστερίου διαμαρτυρήθηκε μέσω των λογαριασμών της στα social για τον καταλογισμό του πέναλτι που έφερε την ισοφάριση των Κρητικών (2-2).
Ο διαιτητής Γκορτσίλας καταλόγισε χέρι του Έρλινγκμαρκ σε εκτέλεση φάουλ του Γκαγιέγος.
Ρεσιτάλ Γκορτσιλα στο Περιστέρι. Με ανύπαρκτο πέναλτι ο ΟΦΗ ισοφαρίζει σε 2-2
— Atromitosfc (@atromitos1923) February 16, 2022
ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ: Ατρόμητος – ΟΦΗ: Το πέναλτι που καταλόγισε υπέρ των Κρητικών ο Γκορτσίλας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιώργος Μπαρτζώκας: Δεν είναι απλώς ένας προπονητής του Ολυμπιακού
- Ολυμπιακός: Ο Ντάνι Γκαρθία ανανέωσε το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους»
- Ολυμπιακός: Το... σταυρόλεξο με τους Ελληνες
- Μουντιάλ 2026: Η Γαλλία νίκησε 4-1 τη Νορβηγία με απίθανο χατ-τρικ του Ντεμπελέ
- ΠΑΟΚ: Το παρασκήνιο πίσω από την απόκτηση του Ελουστόντο και η περίπτωση Χατζηδιάκου
