ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ: Ανακοίνωσε νέο κρούσμα κορωνοϊού
Νέο κρούσμα κορωνοϊού σε μέλος της ομάδας ανακοίνωσε σήμερα, Δευτέρα 5/7, ο Αστέρας Τρίπολης.
Συνεχίζει να ταλαιπωρείται από τον κορωνοϊό ο Αστέρας Τρίπολης.
Μετά το κρούσμα που ανακοινώθηκε την περασμένη Πέμπτη, σήμερα η Αρκαδική ΠΑΕ ανακοίνωσε πως μέλος της ομάδας βρέθηκε θετικό μετά από τον καθιερωμένο μοριακό έλεγχο.
Το συγκεκριμένο μέλος ακολουθεί το πρωτόκολλο, απομονώθηκε και βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό.
Οι παίκτες του Αστέρα πέρασαν από εργομετρικές εξετάσεις την Κυριακή (4/7) και τη Δευτέρα (5/7), ενώ την Τρίτη (6/7) άπαντες στους Αρκάδες θα εμβολιαστούν στο εμβολιαστικό κέντρο του Γενικού Παναρκαδικού Νοσοκομείου Τρίπολης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Προχωρά το σπουδαίο έργο - Πάνω από 50.000 η χωρητικότητα του νέου «Γ. Καραϊσκάκης»
- Υπεράνω Όλων: Το μοναδικό Ευρωπαϊκό τρόπαιο πότε ήρθε; Δεν ήρθε αυτή την «4ετία»;
- Αρης: Αυτά είναι τα νέα διαρκείας-Μειώσεις σε όσους ανανεώνουν ή αγοράζουν νωρίς
- Παναθηναϊκός: Η συγκλονιστική φωτογραφία Ομπράντοβιτς και Γιαννακόπουλου στο άγαλμα του Παύλου
- Μαφέο: «Σε σύλλογο τέτοιου μεγέθους όπως είναι ο Ολυμπιακός, δεν λες όχι»
