Πόλεμος στην Ουκρανία: Οι Ρώσοι κατέλαβαν και το Τσερνόμπιλ – Σφοδρές μάχες στο πυρηνικό εργοστάσιο
Με τον πόλεμο στην Ουκρανία να μαίνεται και τις μάχες έξω από το Κίεβο να είναι σφοδρές, υπό τον έλεγχο των ρωσικών δυνάμεων τέθηκε και ο σταθμός ηλεκτροπαραγωγής του Τσερνόμπιλ.
Ο σταθμός ηλεκτροπαραγωγής του Τσερνόμπιλ κατελήφθη από τις ρωσικές δυνάμεις, δήλωσε σύμβουλος του προεδρικού γραφείου της Ουκρανίας, σύμφωνα με το Reuters.
Ο ίδιος ανέφερε ότι είναι αδύνατο να πει κανείς αν το πυρηνικό εργοστάσιο είναι ασφαλές και έκανε λόγο για μία από τις μεγαλύτερες απειλές για την Ευρώπη. Είπε, επίσης, ότι ρωσικές δυνάμεις κατέλαβαν το αεροδρόμιο του Hostomel, κοντά στο Κίεβο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
