ΣΤΙΒΟΣ: Αναχώρησε για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ23 η ελληνική ομάδα
Πολυπληθής και δυνατή ομάδα θα εκπροσωπήσει τη χώρα στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα για αθλητές μέχρι 23 ετών με την προσπάθεια για διακρίσεις να αρχίζει το πρωί της προσεχούς Πέμπτης.
Την πτήση για το Ταλίν της Εσθονίας πήρε σήμερα η ελληνική ομάδα στίβου, που θα μετάσχει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα για αθλητές έως 23 ετών.
Η διοργάνωση αρχίζει μεθαύριο στην πρωτεύουσα της Εσθονίας και τη χώρα μας εκπροσωπεί πολυπληθής και δυνατή ομάδα. Η αποστολή αναχώρησε σε τρία γκρουπ και θα επιστρέψει στην Αθήνα την ερχόμενη Δευτέρα 12 του μήνα.
Το πρωτάθλημα κάνει πρεμιέρα με προκριματικούς το πρωί της Πέμπτης. Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία έκανε γνωστό πως οι αγώνες θα μεταδοθούν ζωντανά σε livestreaming μετάδοση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
