Πόλεμος στην Ουκρανία: Ξεκίνησε ο βομβαρδισμός στο Κίεβο
Λίγη μόλις ώρα μετά την προειδοποίηση του ρωσικού υπουργείου Άμυνας για μεγάλης εμβέλειας επίθεση στο Κίεβο, με στόχο μεταξύ άλλων κυβερνητικό κτίριο πληροφοριών, στην πρωτεύουσα της Ουκρανίας ξεκίνησαν οι πρώτοι βομβαρδισμοί.
Στόχος των ρωσικών δυνάμεων είναι σημαντικές υποδομές της Κιέβου προκειμένου να τεθούν εκτός λειτουργίας ούτως ώστε να είναι πιο εύκολη η ρωσική εισβολή στην πόλη.
Όπως μεταδίδουν τόσο ρωσικά όσο και ουκρανικά ΜΜΕ, στο στόχαστρο της Ρωσίας βρέθηκε, μεταξύ άλλων, πύργος τηλεπικοινωνιών στην πρωτεύουσα της Ουκρανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Υπεράνω Όλων: Τέτοια στήριξη μέχρι το τέλος, με τέτοια εικόνα κανείς άλλος!
- Επίσημη η «βόμβα»: Ο Κεμ Μπιρτς στον Αρη
- Αρης: Με το στυλό στο χέρι για Λαρεντζάκη, Κώστα και Θανάση!
- Ο αρχιτέκτονας Μανώλης Κορρές σύμβουλος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής για το Παναθηναϊκό Στάδιο
- Τζιάνι Ινφαντίνο: Υπερασπίστηκε το cooling break
