Πυλαία: «Γιαγιά το πήραμε» - Δήλωση... μύθος στην κάμερα
Η Πυλαία πανηγυρίζει. Στο κλειστό γήπεδο της Κοζάνης έκανε τη μεγάλη έκπληξη. Νίκησε την ΑΕΚ με 21-20 και κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδος στο χάντμπολ.
Πρόκειται για το πρώτο Κύπελλο Ελλάδας στην ιστορία της και φυσικά οι παίκτες το πανηγυρίσαν με την ψυχή τους. Όπως ο Θοδωρής Αντωνιάδης, ο οποίος έσπευσε να κάνει μια μυθική δήλωση στην κάμερα της ΕΡΤ: «Θέλω να πω μπράβο σε όλους. Είμαστε μια ομάδα από μια γειτονιά από τα Κωνσταντινοπολίτικα Πυλαίας, από ένα σχολείο, από μια παρέα και θέλω να ευχαριστήσω όλους … φίλους, συγγενείς, οικογένεια που μας στηρίζουν και τους συμπαίκτες μου. Γιαγιά, το πήραμε!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
