ΠΑΕ Ολυμπιακός: «Ομάδα και κόσμος δώσαμε τα πάντα, σας ευχαριστούμε»
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ευχαρίστησε τον κόσμο της για την παρουσία του στον αγώνα με την Αϊντχόφεν.
Ο Ολυμπιακός έβγαλε… και την ψυχή του στο χορτάρι κόντρα στην Αϊντχόφεν, με τον κόσμο του να υποστηρίζει με τη φωνή του για 90 λεπτά και να λειτουργεί ως δωδέκατος παίκτης.
Η ερυθρόλευκη ΠΑΕ προχώρησε σε μια δημοσίευση στην οποία ευχαριστεί τον κόσμο, ενώ παράλληλα επαινεί και την ομάδα, λέγοντας πως τα έδωσε όλα.
«Ομάδα και κόσμος δώσαμε τα πάντα! Σας ευχαριστούμε για μία ακόμα ευρωπαϊκή βραδιά!»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Νταβίντ Κάρμο, έρχεσαι για να μείνεις ή για να… γίνεις;
- Ολυμπιακός: Το δεξί μπακ και το ελληνικό στοιχείο
- Ο ποδοσφαιρικός Παναθηναϊκός καλωσόρισε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς!
- Αλέσιο Λίσι: Πατάει Θεσσαλονίκη - Η ώρα της άφιξής του νέου προπονητή του ΠΑΟΚ
- ΑΕΚ: «Έχει κάνει πρόταση στον Γιόβιτς για νέα συμβόλαιο και περιμένει» λένε οι Σέρβοι
