NISSAN: Σπάνιο Skyline με μόλις 10 χιλιόμετρα, αναζητά νέο ιδιοκτήτη!
Το Nissan Skyline GT-R ήταν ένας θρύλος τόσο στον δρόμο όσο και στην πίστα. Ως εκ τούτου, ήταν φυσικό ότι κάποιοι τολμηροί συλλέκτες θα έκρυβαν μερικά από δαύτα για τις επόμενες γενιές. Και φυσικά για το… κέρδος!
Πολλοί πιστεύουν ότι η γενιά R34, που κατασκευάστηκε από το 1999 έως το 2002, είναι το αποκορύφωμα της εξέλιξης του GT-R, και τώρα υπάρχει μια σπάνια έκδοση V-Spec II Nür προς πώληση με μόλις 10 χιλιόμετρα στο οδόμετρό της.
Το R34 Skyline GT-R ήταν το τελευταίο παραδοσιακό GT-R. Ήταν το τελευταίο που έφερε το όνομα “Skyline” και το τελευταίο που διέθετε έναν straight-six κινητήρα, χαρακτηριστικά γνωρίσματα που μπορούν να αποδοθούν στις επιδόσεις των Skylines της δεκαετίας του 1960.
Η ονομασία V-Spec εισήχθη το 1993, αφού το R32 Skyline GT-R κυριάρχησε στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού και από τότε το σήμα αντιπροσωπεύει βελτιωμένα GT-R με πρόσθετο εξοπλισμό επιδόσεων.
Στο R34, το σήμα V-Spec έφερε μαζί του το προηγμένο σύστημα ATTESA E-TS PRO της Nissan, το οποίο μπορούσε να κατανέμει τη ροπή όχι μόνο από εμπρός προς τα πίσω, αλλά και από αριστερά προς τα δεξιά μέσω ενός ενεργού πίσω διαφορικού, και μπορούσε να χρησιμοποιήσει το σύστημα ABS για να μειώσει την ταχύτητα από κάθε μεμονωμένο τροχό.
Τα αυτοκίνητα V-Spec διέθεταν επίσης βελτιωμένο κιτ αεροτομής και μετρητή υπερπλήρωσης. Το 2000, η Nissan εισήγαγε την έκδοση V-Spec II, η οποία πρόσθεσε ένα βαμμένο καπό από ανθρακονήματα με αεραγωγούς NACA.
Το 2002, καθώς η παραγωγή του Skyline GT-R πλησίαζε στο τέλος της, χωρίς να υπάρχει άμεσος διάδοχος και η Nissan βρισκόταν σε τόσο άσχημη οικονομική κατάσταση που η Renault είχε πάρει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών, η εταιρεία κυκλοφόρησε ένα τελευταίο μοντέλο, το V-Spec II Nür.
Το Nür ήταν η συντομογραφία του Nürburgring, όπου το Skyline GT-R δοκιμάστηκε και κατέγραψε ρεκόρ πολύ πριν η πίστα γίνει χώρος εξέλιξης όλων των σπορ μοντέλων της αγοράς.
Κατασκευάστηκαν μόνο 718 μοντέλα V-Spec II Nür, και όλα τους περιλάμβαναν αναβαθμισμένο κινητήρα, τούρμπο, ψυγεία λαδιού και φρένα που κατασκευάστηκαν για την ιαπωνική σειρά αγώνων αντοχής N1.
Οι τελευταίες πινελιές περιλάμβαναν ένα ταχύμετρο με ανώτατο όριο τα 300 km/h και μια χρυσή πινακίδα με τον σειριακό αριθμό (VIN) στο χώρο του κινητήρα.
Το προς πώληση αυτοκίνητο με αύξοντα αριθμό BNR34-403129 μπορείτε να το βρείτε καταχωρημένο στο Yahoo Japan Auctions, έναντι 414.000 δολαρίων προ φόρων (που θα σας κοστίσει επιπλέον 41.400 δολάρια).
Το αυτοκίνητο λέγεται ότι δεν έχει ταξινομηθεί ποτέ στο παρελθόν – ακόμη και τα πατάκια παραμένουν αχρησιμοποίητα – οπότε όποιος το αγόρασε ήταν ξεκάθαρα συλλέκτης.
Η περιγραφή δεν παρέχει πολλά για το ιστορικό του. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μια σπάνια ευκαιρία να αγοράσετε ουσιαστικά ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο ενός θρυλικού αυτοκινήτου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Ολυμπιακός: Κορυφαίος στον πλανήτη ο Χρήστος Μουζακίτης!
- Ολυμπιακός: Η απίθανη στιχομυθία του Ρόντινεϊ με τον Φορτούνη!
- AEK: Δίνει 1.5 εκατ. ευρώ στην ΕΠΟ για την ανάπτυξη του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου
- Εθνική Ελλάδος: Μαθαίνει αντίπαλο για τα playoffs του Nations League - Ποιοι είναι οι 4 υποψήφιοι αντίπαλοι
- Δώρο Χριστουγέννων 2024: Νωρίτερα η καταβολή του στους δικαιούχους - Πώς υπολογίζεται