MERCEDES: Η νέα C-Class Sedan και Εstate είναι ένας συναρπαστικός χώρος ανέσεων
Ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Mercedes-Benz διαχρονικά, με πωλήσεις άνω των 10,5 εκατομμυρίων μονάδων από το 1982, η νέα C-Class σας περιμένει στις εκθέσεις των Εξουσιοδοτημένων Διανομέων της χώρας μας.
Ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Mercedes-Benz διαχρονικά, με πωλήσεις άνω των 10,5 εκατομμυρίων μονάδων από το 1982, η νέα C-Class, παρουσιάστηκε πριν από λίγο καιρό σε δύο διαφορετικές εκδόσεις αμαξωμάτων – Sedan και Estate και πλέον σας περιμένουν στις εκθέσεις των Εξουσιοδοτημένων Διανομέων της χώρας μας.
Η νέα C-Class είναι η πρώτη κλασική σειρά μοντέλων της Mercedes-Benz που εξηλεκτρίζεται πλήρως. Με ενσωματωμένη μίζα-δυναμό και ηλεκτρικό σύστημα οχήματος 48 Volt, θέτει νέα πρότυπα στον τομέα της βιωσιμότητας. Καθώς η C-Class αποτελεί παραδοσιακά μία από τις σειρές μοντέλων της Mercedes-Benz με τις υψηλότερες πωλήσεις, ο συστηματικός εξηλεκτρισμός έχει σημαντικό αντίκτυπο στο αποτύπωμα άνθρακα της εταιρείας.
Εκτός αυτού όμως, έχουν γίνει πολλές ακόμα τεχνικές βελτιώσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν πλήθος στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού, όπως π.χ. το DIGITAL LIGHT και το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα.
Τα μοντέλα Sedan και Estate είναι από σήμερα διαθέσιμα προς παραγγελία και θα εμφανιστούν στις εκθέσεις των Εξουσιοδοτημένων Διανομέων το καλοκαίρι του 2021.
Η νέα C-Class με τις δυναμικές αναλογίες της δίνει την εντύπωση ότι κινείται ακόμη κι όταν είναι σταματημένη, χάρη στον συνδυασμό κοντού μπροστινού προβόλου, μακρύ μεταξονίου και πίσω προβόλου.
Το σπορ καπό του κινητήρα με τους έντονους όγκους τονίζει την παρόρμηση του αυτοκινήτου για κίνηση. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, που είχε ιδιαίτερα πολυτελή διαμόρφωση στο εσωτερικό του, η νέα C-Class εξελίσσει ακόμη περισσότερο την έννοια της σύγχρονης πολυτέλειας, ήδη από τη βασική της έκδοση στην Ελλάδα. Το εσωτερικό υιοθετεί σημαντικά χαρακτηριστικά από τη νέα S-Class, προσθέτοντας επιπλέον μια σπορ πινελιά.
Εξωτερικά, στο μπροστινό τμήμα δεσπόζει η χαρακτηριστική επένδυση του ψυγείου της μάρκας, με το αστέρι στο κέντρο του. Η σχεδίαση του πίσω τμήματος είναι χαρακτηριστική ενός sedan της Mercedes-Benz, με τα πίσω φώτα να κερδίζουν τις εντυπώσεις, αφού στην έκδοση αυτή τα φωτιστικά σώματα απέκτησαν σχεδίαση δύο τμημάτων για πρώτη φορά στη C-Class, με τις λειτουργίες φωτισμού να μοιράζονται μεταξύ των φώτων στο πλευρικό τοίχωμα και των φώτων στο καπό του πορτ-μπαγκάζ. Η εμφάνιση του πίσω τμήματος ολοκληρώνεται όμορφα με διακοσμητικά στοιχεία στον πίσω προφυλακτήρα που διατίθενται προαιρετικά ή σε συνδυασμό με την εκάστοτε γραμμή εξοπλισμού.
Αντίστοιχα, η ποιότητα στη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου αποτυπώνεται μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Το ταμπλό οργάνων είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα: το επάνω τμήμα διαθέτει νέους, επίπεδους στρογγυλούς αεραγωγούς που θυμίζουν τα αεροδυναμικά καλύμματα των κινητήρων αεροσκαφών, ενώ το κάτω τμήμα συνίσταται σε μια ενιαία επιφάνεια με πολυτελή διακοσμητικά στοιχεία, η οποία εκτείνεται ομοιόμορφα από την κεντρική κονσόλα μέχρι το ταμπλό οργάνων χωρίς καμία παρεμβολή. Η έμφαση στον οδηγό αναδεικνύει τη σπορ σχεδίαση: το ταμπλό οργάνων και η κεντρική οθόνη έχουν μία ελαφριά κλίση έξι μοιρών προς τον οδηγό.
Η μετάβαση προς την ψηφιοποίηση αντανακλάται και στην κεντρική, OLED οθόνη αφής, η οποία επιτρέπει τον έλεγχο των λειτουργιών του αυτοκινήτου και μοιάζει να αιωρείται πάνω από τη διακοσμητική επιφάνεια της κονσόλας. Όπως το ταμπλό οργάνων, έτσι και η οθόνη έχει ελαφριά κλίση προς τον οδηγό. Επιπλέον, επιτυγχάνει το απόλυτο μαύρο με αυτοφωτιζόμενα pixel.
Οι δύο μεγάλες αυτές οθόνες έχουν η μεν του οδηγού διαγώνιο 12,3 ιντσών (31,2 cm), η δε κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών (30,2 cm) και περιλαμβάνονται και οι δύο στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος!
Τόσο η οθόνη οδηγού όσο και η οθόνη πολυμέσων προσφέρουν μια ολοκληρωμένη αισθητική εμπειρία. Η εμφάνισή τους μπορεί να εξατομικευθεί επιλέγοντας ανάμεσα σε τρία στιλ ενδείξεων και τρεις τρόπους λειτουργίας. Σε συνδυασμό με οποιαδήποτε γραμμή εξοπλισμού, ο βασικός εξοπλισμός της νέας C-Class περιλαμβάνει ατμοσφαιρικό φωτισμό με οπτικές ίνες.
MBUX τελευταίας γενιάς: διαισθητικός χειρισμός και δυνατότητα εκμάθησης
Όπως η νέα S-Class, έτσι και η νέα C-Class είναι εξοπλισμένη με τη δεύτερη γενιά του MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμη πιο ψηφιακό και ευφυές, καθώς τόσο το hardware όσο και το λογισμικό έχουν κάνει άλματα προόδου. Επιπλέον, οι φωτεινές εικόνες των οθονών LCD διευκολύνουν τον έλεγχο των λειτουργιών οχήματος και ανέσεων, ενώ η απόκριση της οθόνης είναι ακόμη πιο γρήγορη από την προηγούμενη γενιά τηλεματικής, ακόμα και σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Εκτός από το Mercedes me PIN που διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό, υψηλό επίπεδο ασφάλειας των δεδομένων στο αυτοκίνητο εγγυάται πλέον μια σειρά από νέες αλληλοσυνδεόμενες λειτουργίες επαλήθευσης ταυτότητας, όπως το δακτυλικό αποτύπωμα. Με το προσωπικό προφίλ, το οποίο μεταφέρεται πολύ εύκολα σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο με λειτουργικό σύστημα NTG7, ο οδηγός θα απολαμβάνει ανά πάσα στιγμή μία εξατομικευμένη εμπειρία οδήγησης. Τέλος όλες οι λειτουργίες του μενού υποστηρίζονται και στα Ελληνικά (εκτός από τις φωνητικές εντολές).
Εμπιστευτικές πληροφορίες, όπως η διεύθυνση σπιτιού και γραφείου, οι προτιμήσεις ψυχαγωγίας, η λίστα κλήσεων κ.λπ. προστατεύονται με PIN ή δακτυλικό αποτύπωμα.
Τέλος, με βάση τη συμπεριφορά και τις συνήθειες του οδηγού, παρέχονται εξατομικευμένες συστάσεις (συχνές διαδρομές, συχνές κλήσεις, αγαπημένη μουσική, κ.λπ.). Αυτά τα χαρακτηριστικά άνεσης, όπως η πηγή ήχου, οι ρυθμίσεις καθίσματος ή οι ρυθμίσεις κλιματισμού, δεν χρειάζονται επαλήθευση ταυτότητας.
Κιβώτιο ταχυτήτων: το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-TRONIC στον βασικό εξοπλισμό
Το κιβώτιο ταχυτήτων εξελίχθηκε για την προσαρμογή της ενσωματωμένης μίζας-δυναμό και τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα C-Class. Ο ηλεκτροκινητήρας, το ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος και το ψυγείο κιβωτίου ταχυτήτων έχουν πλέον μετακινηθεί μέσα ή προς το κιβώτιο ταχυτήτων. Τα προηγουμένως απαραίτητα καλώδια έχουν καταργηθεί, γεγονός που προσφέρει πλεονεκτήματα όσον αφορά στον χώρο που χρειαζόταν για την τοποθέτησή τους και το βάρος. Επιπλέον, έχει αυξηθεί η αποδοτικότητα του κιβωτίου ταχυτήτων, μεταξύ άλλων, χάρη στη βελτιστοποιημένη συνεργασία με την ηλεκτρική πρόσθετη αντλία λαδιού, η οποία μειώνει την ισχύ τροφοδοσίας της μηχανικής αντλίας κατά 30 τοις εκατό.
Ακόμη, χρησιμοποιείται μια νέα γενιά του πλήρως ενσωματωμένου συστήματος ελέγχου κιβωτίου ταχυτήτων με πολυπύρηνο επεξεργαστή, καθώς και νέα σχεδίαση και τεχνολογία συνδεσιμότητας. Εκτός από την αυξημένη υπολογιστική ισχύ, ο αριθμός ηλεκτρικών διεπαφών (interfaces) έχει μειωθεί δραστικά, ενώ το σύστημα ελέγχου κιβωτίου ταχυτήτων ζυγίζει 30 τοις εκατό λιγότερο.
Το σύστημα κίνησης 4MATIC των τετρακίνητων μοντέλων έχει εξελιχθεί. Το νέο σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς επιτρέπει τη μετάδοση υψηλότερης ροπής με ιδανική κατανομή των φορτίων αξόνων, για δυναμική οδήγηση. Συν τοις άλλοις, παρουσιάζει ένα σημαντικό πλεονέκτημα βάρους συγκριτικά με την προηγούμενη σειρά, συμβάλλοντας στη μείωση του CO2. Οι τεχνικοί μπόρεσαν να μειώσουν και τις απώλειες τριβής στο νέο κιβώτιο διανομής, το οποίο επιπρόσθετα διαθέτει κλειστό κύκλωμα λαδιού και δεν απαιτεί πρόσθετα μέτρα ψύξης.
Σύστημα ανάρτησης: άνεση και ευελιξία
Τα βασικά εξαρτήματα της νέας, δυναμικά σχεδιασμένης ανάρτησης είναι ένας νέος άξονας τεσσάρων συνδέσμων μπροστά και ένας άξονας πολλαπλών συνδέσμων, ο οποίος είναι τοποθετημένος σε ένα βοηθητικό πλαίσιο, πίσω. Η νέα ανάρτηση αποτελεί τη βάση για κορυφαία άνεση ανάρτησης, οδήγησης και θορύβου, ευέλικτη οδική συμπεριφορά και οδηγική απόλαυση. Επιπλέον, η νέα C-Class διατίθεται προαιρετικά με συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση και σπορ ανάρτηση.
Σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα: περισσότερη ευελιξία και δυναμική
Η νέα C-Class είναι ιδιαίτερα ευέλικτη και σταθερή, χάρη στο προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα και την πιο άμεση σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στον μπροστινό άξονα. Η γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα είναι 2,5 μοίρες. Ως αποτέλεσμα, ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 43 εκατοστά στα 10,64 μέτρα.
Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης: ξεγνοιασιά και υποστήριξη σε επικίνδυνες καταστάσεις
Συγκριτικά με την προηγούμενη σειρά C-Class, η τελευταία γενιά του πακέτου υποβοήθησης οδήγησης διαθέτει πρόσθετες και προηγμένες λειτουργίες, οι οποίες ξεκουράζουν τον οδηγό σε καθημερινές καταστάσεις, φροντίζοντας για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση. Όταν προκύπτει κίνδυνος, τα συστήματα υποβοήθησης μπορούν να αντιδρούν σε επικείμενες συγκρούσεις ανάλογα με τις απαιτήσεις. Η αρχή λειτουργίας των συστημάτων απεικονίζεται στην οθόνη οδηγού με μία νέα φιλοσοφία ενδείξεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Γιουρτσεβέν: «Στην έδρα μας θα τους κάνουμε ένα κατάλληλο καλωσόρισμα»
- Τζίμας: Σκόραρε και πάλι με πανέμορφο τελείωμα (video)
- Ολυμπιακός: Κορυφαίος στον πλανήτη ο Χρήστος Μουζακίτης!
- Ολυμπιακός: Η απίθανη στιχομυθία του Ρόντινεϊ με τον Φορτούνη!
- Καλλιθέα-Πανσερραϊκός 1-2: Ο Μπετανκόρ ξέρανε τους γηπεδούχους στο 92'