FORD: Το Puma EcoBoost mHEV και με αυτόματο κιβώτιο DCT 7 σχέσεων
Ο συνδυασμός του υβριδικού συστήματος κίνησης με το αυτόματο κιβώτιο υπόσχεται οικονομία καυσίμου, ευκολία στην οδήγηση αλλά και σπορ επιδόσεις και αίσθηση.
Για όσους αναζητούν περισσότερη οικονομία, μεγαλύτερη ευκολία στην οδήγηση αλλά και σπορ επιδόσεις, η Ford προσφέρει τώρα το δημοφιλές Puma EcoBoost 1.0L mHEV με ένα προηγμένο, αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων που έρχεται να “συνοδεύσει” και τις δύο διαθέσιμες εκδόσεις ισχύος των 125 και 155 ίππων του δημοφιλούς μοντέλου.
Το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο καθιστά την οδήγηση λιγότερο απαιτητική, ιδιαίτερα στην πόλη και στην πυκνή κυκλοφορία, ενώ επιπλέον οι γρήγορες και απόλυτα ομαλές αλλαγές που πραγματοποιεί ολοκληρώνουν τις επιδόσεις του κορυφαίου υβριδικού συστήματος κίνησης EcoBoost Hybrid της Ford ανεβάζοντας ακόμα πιο ψηλά τον πήχη στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης.
Η τεχνολογία διπλού συμπλέκτη του 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου προσφέρει επιτάχυνση χωρίς διακοπές ισχύος, με ομαλή διαδοχή των σχέσεων, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα μόλις 8,7 δλ. στην κορυφαία έκδοση των 155PS. Ταυτόχρονα, η δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών ταχυτήτων επιτρέπει ακόμα πιο γρήγορες προσπεράσεις όταν οι οδηγοί επιθυμούν μέγιστη επιτάχυνση.
Οι εκδόσεις ST-Line X και ST-Line Vignale προσφέρουν επιπλέον πρόγραμμα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles στο τιμόνι, ενώ σε όλες στο πρόγραμμα Sport το αυτόματο κιβώτιο διατηρεί χαμηλότερη σχέση για πιο σπορ απόκριση.
Σε αστικό περιβάλλον, το αυτόματο κιβώτιο βοηθά στη διατήρηση των βέλτιστων στροφών του υβριδικού συστήματος κίνησης των Ford Puma 1.0L mHEV 125PS και 155PS προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου.
Κορυφαία απόδοση και οικονομία
Η προηγμένη τεχνολογία EcoBoost Hybrid της Ford με την οποία συνεργάζεται το 7-τάχυτο κιβώτιο χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα για την ανάκτηση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα και τη φόρτιση μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα για την παροχή πρόσθετης ροπής για μείωση της κατανάλωσης ή βελτίωση των επιδόσεων, ανάλογα με το οδηγικό σενάριο.
Η υποβοήθηση ροπής αξιοποιεί το BISG για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από το σύστημα κίνησης κατά 20 Nm, πετυχαίνοντας πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση.
Το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει επίσης τη λειτουργία πρόσθετων τεχνολογιών για πρώτη φορά, όπως το Stop & Go για το Adaptive Cruise control που μπορεί να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο σε συνθήκες κυκλοφορίας με σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη και να το εκκινήσει αυτόματα εάν η στάση είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων και το Remote Start, μέσω της εφαρμογής FordPass.
Ευκολία απόκτησης
Η αγορά των νέων αυτόματων εκδόσεων Ford Puma αποδεικνύεται μία εύκολη υπόθεση. Με το προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης της Ford Finance που τις συνοδεύει, απολαμβάνετε σημαντικά οφέλη και προνόμια, όπως το σταθερό ανταγωνιστικό επιτόκιο από 0,99% αλλά και η ευέλικτη περίοδος αποπληρωμής έως και 60 μήνες. Σημειώνεται πως οι τιμές του νέου Puma με το αυτόματο κιβώτιο ξεκινούν από τα 22.595 ευρώ για την έκδοση ST-Line των 125 ίππων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Super League: Η βαθμολογία - Η ισοπαλία στο ΟΑΚΑ έφερε τον ΠΑΟΚ στην κορυφή
- Παναθηναϊκός: Η πρώτη εκτίμηση για τον τραυματισμό του Ιωαννίδη
- Αταμάν: «Ικανοποιημένος μόνο από τον Καλαϊτζάκη – Δεν παίζουμε καλό μπάσκετ»
- Λεβαδειακός - ΠΑΟΚ 0-2: Οι αλλαγές έφεραν τη νίκη πρωτιάς
- Καρδίτσα-Παναθηναϊκός 66-80: Με σούπερ Καλαϊτζάκη και Γιουρτσεβέν