Formula 1: Ομαδική δουλειά και επιβλητική Pole Position του Λεκλέρκ

Σπουδαία Pole Position για τον Σαρλ Λεκλέρκ με τον Κάρλος Σάινθ να παίζει καθοριστικό ρόλο για αυτό. Οι δύο Ρεντ Μπουλ συμπλήρωσαν την τριάδα με τον Μαξ Φερστάπεν μπροστά από τον Σέρχιο Πέρεζ.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FORMULA 1® (@f1)

Q1: Εκτός ο Πιερ Γκασλί, το χειρότερο σενάριο για τη ΧΑΑΣ

Η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών του Γαλλικού Γκραν Πρι έκρυβε εκπλήξεις. Έχοντας ως δεδομένο ότι Σάινθ και Μάγκνουσεν θα εκκινούσαν από το τέλος του grid, γνωρίζαμε εξ αρχής πως και η Φεράρι και η ΧΑΑΣ θα έβγαζαν τους πιλότους τους ώστε να κάνουν έναν ασφαλή γύρο με τον Ισπανό να είναι το απόλυτο φαβορί ώστε να εκκινήσει από την 19η θέση. Έτσι και έγινε με τον Σάινθ να κάνει τρίτο χρόνο και τον Μάγκνουσεν έκτο.

Στη μάχη της «ουράς» όμως, υπήρξε μια μεγάλη έκπληξη καθώς ο Πιερ Γκασλί έμεινε εκτός συνέχειας κάνοντας τον 16ο χρόνο. Ακολούθησε με ίδιο ακριβώς χρόνο ο Στρολ ενώ εκτός συνέχειας έμειναν και οι Ζου, Μ. Σουμάχερ (ακυρώθηκε ο τελευταίος γύρος του που τον είχε φέρει στη 10η θέση καθώς ξεπέρασε τα όρια της πίστας στην τρίτη στροφή) και Λατίφι. Φθηνά τη γλίτωσε ο Άλεξ Άλμπον ο οποίος έκανε τετ-α-κε στην τελευταία του προσπάθεια και κράτησε τη 15η θέση λόγω της ποινής του Γερμανού πιλότου της ΧΑΑΣ. Καταστροφικό σενάριο για την ομάδα του Γκούνθερ Στάινερ καθώς όπως προείπαμε, ο Μάγκνουσεν θα εκκινήσει τελευταίος.

Q2: Μεγάλη μάχη για τη δεκάδα, «πύραυλος» ο Σάινθ από το πουθενά

Οι πρώτες προσπάθειες των πιλότων είδαν τις δύο Ρεντ Μπουλ σε πολύ καλύτερο ρυθμό από τον Σαρλ Λεκλέρκ, ο οποίος όμως έκανε τον πρώτο του γρήγορο γύρο με χρησιμοποιημένο σετ μαλακής γόμας. Με τον Κέβιν Μάγκνουσεν να ξαναβγαίνει, όμως, η Φεράρι έβγαλε και εκείνη τον Κάρλος Σάινθ, ώστε να εκκινήσει απλά πάνω από τον Δανό, ο οποίος είχε κάνει 6ο χρόνο. Ο Ισπανός όμως ήταν κάτι παραπάνω από «smooth operator» και έκανε 1.31.081, χρόνο ο οποίος ήταν κατά 9 δέκατα ταχύτερος του Φερστάπεν.

Στο τέλος της διαδικασίας υπήρξε μεγάλη μάχη με τον Γιούκι Τσουνόντα να είναι ο μεγαλύτερος κερδισμένος αφού κατάφερε να κάνει τον 10ο χρόνο. Και με Σάινθ και Μάγκνουσεν να εκκινούν από το τέλος, στη χειρότερη θα εκκινούσε όγδοος. Για 86 χιλιοστά του δευτερολέπτου αποκλείστηκε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ενώ τον ακολούθησαν ακόμη οι Οκόν, Μπότας, Φέτελ και Άλμπον. Στην κορυφή το μόνο που άλλαξε ήταν πως ο Σαρλ Λεκλέρκ έκανε έναν γρήγορο γύρο με φρέσκο σετ μαλακής γόμας το οποίο τον έφερε στη δεύτερη θέση.

Q3: Στην Pole Position ο Λεκλέρκ με… ολίγη βοήθεια Σάινθ

Έχοντας, εν τέλει, τον Σάινθ στον τελικό των κατατακτήριων, οι άνθρωποι της Φεράρι τον έβγαλαν μπροστά από τον Λεκλέρκ ώστε ο Μονεγάσκος να έχει τη δυνατότητα να πάρει το “slipstreaming” του Ισπανού. Και αν κρίνουμε από τα μόλις 8 χιλιοστά που χώρισαν τον πιλότο της Φεράρι από τον Μαξ Φερστάπεν, η τακτική τους λειτούργησε και με το παραπάνω στις πρώτες προσπάθειες των πιλότων. Και με τον Πέρεζ στην τρίτη θέση να μην απειλεί και να μην απειλείται, γεννήθηκε το ερώτημα του αν θα ακολουθούσε η Ρεντ Μπουλ τη στρατηγική κίνηση της Φεράρι.

Η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα ήταν αρνητική. Ο Πέρεζ δεν έλαβε εντολή ώστε να δώσει “toe” στον Φερστάπεν ενώ αντίθετα η Φεράρι έκανε ακριβώς το ίδιο. Το αποτέλεσμα ήταν ο Σαρλ Λεκλέρκ να κάνει έναν εκπληκτικό γύρο (ξαναπαίρνοντας τη βοήθεια του Σάινθ) και να εκκινεί από την πρώτη θέση στον αυριανό αγώνα. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι δύο Ρεντ Μπουλ των Φερστάπεν και Πέρεζ. Ακολούθησαν οι Χάμιλτον, Νόρις, Ράσελ, Αλόνσο, Τσουνόντα, Σάινθ και Μάγκνουσεν με τον Δανό της ΧΑΑΣ να μην βγαίνει καθόλου στο Q3.

Ακολουθείστε τo SPORTDAY.GR στο Google News